Wednesday 22 May 2013

Collagen Kesihatan & Kecantikan Wanita











LAWA Collagen

Protein yang paling penting di dalam badan manusia. Ianya membina 75% daripada tisu kulit dan bertindak sebagai pemegang untuk pembentukkan struktur badan kita.Apabila umur meningkat 25 tahun, ‘collagen’ akan mula berkurangan sebanyak 1.5% setiap tahun dan bila mencecah usia 40 tahun, ‘collagen’ dalam badan akan mula menghilang sebanyak 40%. Ketika ini kulit mula kendur dan berkedut. Penambahan ‘collagen’ sebanyak 5000mg adalah di syorkan bagi mengganti semula ‘collagen’ dan membina semula sel-sel dan tisu-tisu badan.Dengan mengamalkan Lawa High Collagen 5000mg adalah pilihan yang tepat bagi keanjalan dan kesannya mula dirasai selepas 2 minggu pengunaan.

Kebaikan LAWA HIGH COLLAGEN

- Keanjalan kulit seluruh badan mengurangkan garis halus, kulit kusam,kulit kering, warna kulit yang tidak sekata dan mengecilkan liang roma.

- Menghaluskan dan mencerahkan kulit.
- Membantu mengurangkan kedut dan kendur.
- Mencantikan rambut dan kuku.
- Menegangkan payudara.
- Meningkatkan metabolisme dan melegakan stress

Cara Pengunaan : Campurkan kandungan kedalam 200ml air suam, kacau dan minum segera. Ambil 1 uncang setiap hari sebelum tidur malam.
Kandungan : Susu Rendah Lemak, Oat,Fructose, Collagen Ikan, Lobata,Astaxanthin, Vitamin B Complex, Vitamin C dan Perasa Oren.

No comments:

Post a Comment